Презентація з теми
Екологічна безпека та сталий розвиток
Під час розв’язування задач, в усних зауваженнях, вчитель може давати додаткову інформацію на теми, які пов’язані з здоров’ям людини. Це дає можливість здійснювати на уроках фізики виховання поваги до стану здоров’я, культури використання фізичних приладів під час проведення дослідів та лабораторних робіт.
Використання в
навчальному процесі таких задач, не тільки сприяє формуванню умінь і навичок
використання цих знань на практиці, а й поглиблює їх.
Теплові явища.
Внутрішня енергія.
1. Чому, якщо швидко
рухатися вниз по шесту або канату, можливо опекти руки?
2. Чому не можливо брати
оголеними руками після швидкісної обробки на точильному крузі металеву деталь?
Електричні явища.
1. Для чого до корпусу
автоцистерни, яка перевозить бензин, прикріплюється масивний ланцюг, кільця
якого волочаться по землі? Що може бути, якщо цим правилом знехтувати?
2. При напрузі на кінцях
провідника 10В, сила струму 0,2А. Чому буде дорівнювати сила струму в
провіднику, якщо напруга на його кінцях збільшиться до 50В, 100В, 200В? Яка
сила струму і яка напруга небезпечні для організму людини і яка сила струму і
напруга приводить до шкідливих уражень організму.
Світлові явища
1. Яка вада зору у
людини, що носить окуляри, нижня частина яких випукле скло, а верхня частина
має плоску форму?
2.Перші окуляри мають
оптичну силу +4ДПТР, другі — -2ДПТР. Що можна сказати про зір людей, які носять
такі окуляри?
Немає коментарів:
Дописати коментар